Teeme omalt poolt kõik, et meil oleksid pikaajalised ja rahulolevad kliendid, et meie teenused on kvaliteetsed ja nõuetele vastavad. Seetõttu on klientide tagasiside ja ettepanekud meile alati olulised.
Ettepanekute või kaebuse esitamiseks palun võtke meiega ühendust kontaktandmete kaudu, mis on märgitud meie kodulehe jaluses. Kaebuse esitamisel palun märkige enda täielik nimi, isikukood, kontaktandmed (telefon, e-posti- ja postiaadress), et saaksime Teiega ühendust võtta. Samuti palume kaebusel välja tuua pretensiooni esitamise põhjuse ja taotletava eesmärgi. Võimaluse korral palume lisada seonduvad dokumendid.
Teie pöördumisele vastame esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul erasiku puhul ning kuni 30 päeva jooksul juriidilise isiku puhul. Kui kaebust ei ole võimalik antud aja jooksul lahendada, anname Teile põhjustest ja uuest tähtajast teada.
Juhul, kui Te ei ole rahul meie vastuse või selgitusega, saate alati meiega uuesti ühendust võtta või pöörduda sõltumatu hinnangu saamiseks või vaidluse lahendamiseks Tarbijakaitse, Andmekaitse, Finantsinspektsiooni või kohtu poole.
Vajalikud kontaktid:
Tarbijakaitseameti tarbijavaidluste komisjon
Pronksi 12, Tallinn 10117
telefon: 620 1700
e-post info@ttja.ee
Väike-Ameerika 19, Tallinn 10129
telefon: 627 4135
e-post info@aki.ee
Sakala 4, Tallinn 15030
telefon: 668 0500
e-post info@fi.ee